<$BlogRSDURL$>
CheapLog
Saturday, February 05, 2005

Δείγμα τυπικής γυναίκας

Κείμενο Καταχώρησης: Ψάχνω παθιασμένους άντρες να με κάνουν να περάσω καλά. Θέλω να σας νοιώσω παντού. Να κάνετε δικό σας όλο μου το κορμάκι. Απο το καυτό μου στόμα μέχρι τα τρυφερά μου πόδια. Να μπείτε μέσα μου από όλες μου τις εισόδους και να κάνετε έρωτα σε όλο μου το σώμα. Μετά θα γυρίσω στο αγόρι μου να γίνω η ήσυχη και ντροπαλή κοπέλα του...

Εμφάνιση: Ομορφος/η
Χρώμα Ματιών: Μαύρα
Χρώμα Μαλλιών: Καστανά
Βάρος: 50-55 κιλά
Ύψος: 165-170
Θρήσκευμα: Χριστιανός Ορθόδοξος

Μιά φαντασίωση?: Δύο άντρες κι εγώ...
Φετίχ: Μεγάλα αντρικά όργανα
Κάτι που με χαρακτηρίζει: Με ερεθίζει η ιδέα να απατάω το αγόρι μου. Να γίνομαι ένα πουτανάκι που το παιρνουν όλοι και αυτός νομίζει πως είμαι δική του...
Comments: Post a Comment